Відповіді на питання

!
Робота з сайтом

Наш сайт створювався для Вас. На сайті актуальні залишки і ціни. До Вас надходить замовлення на позицію з нашого сайту, Ви уточнюєте наявність і ціну на сайті. Після прийому замовлення від свого клієнта Ви формуєте замовлення на сайті. Якщо необхідний резерв, то Ви формуєте повне замовлення і в коментарі вказуєте, що це резерв і Ви чекаєте оплату від клієнта.

Новинки

На головній сторінці є блок з усіма новинками, натиснувши на напис "Новинки" над блоком, Ви перейдете на сторінку з новинками сайту.

Хіти продажу

На головній сторінці є блок з Хитами Продаж, натиснувши на напис "Хіти продажу" над блоком, Ви перейдете на сторінку з хітамі продажів.


У кожній категорії Ви можете сортувати товар: по ціні, наявності,даті додавання, хітам продажів (для цього фільтру використовується реальна статистика сайту,який товар частіше за інших додають в кошик) і т.д.

Так само в кожній категорії доступні фільтри  за ціною і основними характеристиками товару. Завдяки цьому, Ви набагато швидше зможете підібрати товар за  критеріями, які цікавлять Вас. 

А якщо у Вас залишились питання: Ви можете звернутися в одну з наших відкритих ліній: Написать в открытую линию. Написать в открытую линию. Написать в открытую линию.

!
Робота з кошиком

  • Після наповнення кошика товаром, до кожного товару є поле "коментар до товару". У це поле можна вказати побажання до товару. Наприклад, якщо товар не розбитий на різновиди,  Ви можете вказати вид, який необхідний для відправки, якщо такий вид буде в наявності, коментар буде врахований. 
  • Перейти до кошику

  • У  кошику є зручне поле для пошуку товару за назвою або артикулом, для швидкого і зручного додавання товару в корзину.


Перейти до кошику
  • При виборі необхідної служби доставки відобразяться поля обов'язкові до заповнення і вся необхідна інформація служби доставки, і особливості які треба врахувати при оформленні замовлення.


  • Після заповнення всіх даних для відправки, при підтвердженні замовлення, Ви можете вибрати один з варіантів.


  1. Резерв: в даному випадку замовлення буде встановлено статус замовлення очікує оплати. і не буде відправлятися без Вашого запиту. Резерв триває 2 дні, після замовлення буде скасовано.
  2. З балансу: якщо замовлення оформлене за передоплатою, Ви можете вибрати даний варіант. В такому випадку, якщо при обробці буде достатньо коштів на балансі, замовлення буде установлене на відправку, або після поповнення балансу. коли коштів буде достатньо, замовлення буде встановлене на відправку автоматіично.

І залишиться тільки натиснути Оформити замовлення.


Якщо у Вас залишились питання,Ви можете звернутись в одну з наших відкритих ліній:Написать в открытую линию. Написать в открытую линию. Написать в открытую линию.


!
Порядок роботи з балансом

Показник балансу і відеоінструкція доступна за посиланням.

Оплата замовлень проводиться з балансу. А саме показник "Доступно до використання"
Для поповнення балансу реквізити доступні в розділі Баланс.
Мінімальна сума поповнення 1000 грн.
Призначення Платежу обов'язково використовувати те ,що вказане в розділі баланс.
Гроші, які у вас в показнику "Доступно до використання" , Ви можете використовувати в такий спосіб: при оформленні замовлення за передоплатою , В розділі підтвердження вибрати варіант  або написати нам в чат "№ RT123456789 Оплата з балансу"


Так само при накопиченні в показнику Фактичний залишок (прихід-витрата) від 1000 грн,
Ви можете запитати переказ.
Для того що б запитати переказ, необхідно відправити нам наступні дані:

Прошу передати запит на виведення коштів:

1. Сума виведення

2. Найменування ФОПа

3. IBAN Розрахункового рахунку.

4. ІПН

Переклад буде здійснений протягом 5 банківських робочих днів

!
Графік відправки

Служби доставки

Самовивіз: Згідно з графіком роботи

(Для кінцевих клієнтів самовивозу немає)

Нова пошта : пн.до 13:00 вт-пт. до 14:00 відвантаження перевізнику в той же день

Відправлення з Києва. При не заборі товару відправка повертається автоматично.

Укр пошта : пн.-пт. до 11:00 відвантаження перевізнику в той же день 

Зверніть Увагу, на відправлення приймаються товари максимальної довжини 65 см.
Відправлення з Києва. При не заборі товару відправка повертається автоматично.

Rozetka: пн.-пт. до 11:00 відвантаження перевізнику в той же день. 

Приймаються відправлення до 120 см, об'ємною вагою до 30 кг

Meestпн.-пт. до 11:00 відвантаження перевізнику в той же день

Відправлення з Києва. При не заборі товару відправка повертається автоматично.

!
Відкрита-лінія (Чат з фахівцями)

Додавання нас в месенджер є обов'язковою умовою співпраці.

Ми одні з небагатьох, хто систематизував зворотний зв'язок, що дозволяє Вам отримати відповідь з будь-якого питання протягом 3-х хвилин. В наслідок чого Ваше звернення буде вирішуватися максимально швидко. Бот розподіляє Ваші звернення серед вільних операторів, завдяки чому Ви максимально швидко отримаєте зворотний зв'язок.

Важливо! Обов'язково потрібно відразу додати нас в один з месенджерів,  і написати будь-яке повідомлення для активації бота:

Написать в открытую линию. Написать в открытую линию. Написать в открытую линию.

Запит по товару Обов'язково вказуйте номер артикулу в текстовому вигляді і саме питання, що Вас цікавить

Запит на замовлення Обов'язково потрібно вказувати повний номер замовлення з питанням або проханням по замовленню.
Запит з рекламацій  Відразу запитуйте у клієнта фото товару і товарної упаковки,та детальне фото або відео, яке розкриває суть проблеми. Всі ці матеріали потрібно направити у відкриту лінію, обов'язково вказавши номер замовлення і суть проблеми. 


Так само для отримання додаткової інформації про надходження і нові сервіси компанії, Ви можете підписатися на наш Telegram паблік
Підписатися на Паблік в Телеграмі.


Щоп'ятниці відбувається Email розсилка з надходженнями і новинками за тиждень.


!
Рекламації (Брак, Пошкождення, Повернення)

Виняткові ситуації:

Клієнт обов'язково оглядає товар при отриманні. У разі якщо товар пошкоджений, несправний, не відповідає замовленню, клієнт фіксує це з перевізником і відмовляється від посилки. Ви в свою чергу інформуєте нас про це з номером замовлення і причиною відмови. Ми при отриманні перевіряємо, якщо одна з вищеперерахованих ситуацій підтверджується, то логістика не лягає на Вас. Якщо клієнт після прийняття товару від перевізника виявляє одну з вищеперерахованих ситуацій, то будь-які відправки нам на склад відбуваються тільки після попереднього узгодження з нами. Відразу запитуйте у клієнта фото товару і товарної упаковки, і детальне фото або відео, яке розкриває суть проблеми. Якщо клієнт прийняв товар від перевізника, ми відповідальність за логістику не несемо. Як і за логістику в разі повернення, обміну, діагностики, ремонту.

Після того потрібно направити запит у відкриту лінію(Написать в открытую линию. Написать в открытую линию. Написать в открытую линию. ) з усією інформацією, яка відображає суть проблеми (фото і відео) і детальний опис проблеми, обов'язково вказавши номер замовлення.
Наші фахівці передадуть даний запит на відділ рекламації.

Зверніть увагу: рекламації приймаються протягом 14 днів з моменту відвантаження товару.


Терміни прийняття рішень:

  • Розгляд рекламацій: протягом 3-х роб. днів
  • Діагностика товару (з моменту отримання): протягом 14-і роб. днів

Обмін і повернення товару належної якості відбувається в разі:

  • якщо товар не був в експлуатації
  • якщо збережено товарний вигляд
  • якщо збережені споживчі властивості, пломби, ярлики
  • в разі обміну або повернення товару належної якості, транспортні послуги оплачує покупець

(Після попереднього узгодження у відкритій лінії Написать в открытую линию. Написать в открытую линию. Написать в открытую линию.