Рекламації (Брак, Пошкождення, Повернення)

09 квітня 2021

Виняткові ситуації:

Клієнт обов'язково оглядає товар при отриманні. У разі якщо товар пошкоджений, несправний, не відповідає замовленню, клієнт фіксує це з перевізником і відмовляється від посилки. Ви в свою чергу інформуєте нас про це з номером замовлення і причиною відмови. Ми при отриманні перевіряємо, якщо одна з вищеперерахованих ситуацій підтверджується, то логістика не лягає на Вас. Якщо клієнт після прийняття товару від перевізника виявляє одну з вищеперерахованих ситуацій, то будь-які відправки нам на склад відбуваються тільки після попереднього узгодження з нами. Відразу запитуйте у клієнта фото товару і товарної упаковки, і детальне фото або відео, яке розкриває суть проблеми. Якщо клієнт прийняв товар від перевізника, ми відповідальність за логістику не несемо. Як і за логістику в разі повернення, обміну, діагностики, ремонту.

Після того потрібно направити запит у відкриту лінію(Написать в открытую линию. Написать в открытую линию. ) з усією інформацією, яка відображає суть проблеми (фото і відео) і детальний опис проблеми, обов'язково вказавши номер замовлення.
Наші фахівці передадуть даний запит на відділ рекламації.

Зверніть увагу: рекламації приймаються протягом 14 днів з моменту відвантаження товару.


Терміни прийняття рішень:

  • Розгляд рекламацій: протягом 3-х роб. днів
  • Діагностика товару (з моменту отримання): протягом 14-і роб. днів

Обмін і повернення товару належної якості відбувається в разі:

  • якщо товар не був в експлуатації
  • якщо збережено товарний вигляд
  • якщо збережені споживчі властивості, пломби, ярлики
  • в разі обміну або повернення товару належної якості, транспортні послуги оплачує покупець
  • зверніть увагу, що згідно з чинним законодавством гумові, надувні вироби, та засоби гігієни поверненню та обміну не підлягають!

(Після попереднього узгодження у відкритій лінії Написать в открытую линию. Написать в открытую линию.