Відкрита-лінія (Чат з фахівцями)

Додавання нас в месенджер є обов'язковою умовою співпраці.
Ми одні з небагатьох, хто систематизував зворотний зв'язок, що дозволяє Вам отримати відповідь з будь-якого питання протягом 3-х хвилин. В наслідок чого Ваше звернення буде вирішуватися максимально швидко. Бот розподіляє Ваші звернення серед вільних операторів, завдяки чому Ви максимально швидко отримаєте зворотний зв'язок.
Важливо! Обов'язково потрібно відразу додати нас в один з месенджерів, і написати будь-яке повідомлення для активації бота:
Запит по товару | Обов'язково вказуйте номер артикулу в текстовому вигляді і саме питання, що Вас цікавить |
Запит на замовлення | Обов'язково потрібно вказувати повний номер замовлення з питанням або проханням по замовленню. |
Запит з рекламацій | Відразу запитуйте у клієнта фото товару і товарної упаковки,та детальне фото або відео, яке розкриває суть проблеми. Всі ці матеріали потрібно направити у відкриту лінію, обов'язково вказавши номер замовлення і суть проблеми. |
Так само для отримання додаткової інформації про надходження і нові сервіси компанії, Ви можете підписатися на наш Telegram паблік![]() |
Щоп'ятниці відбувається Email розсилка з надходженнями і новинками за тиждень.
Написати коментар