Відкрита-лінія (Чат з фахівцями)

10 квітня 2021

Додавання нас в месенджер є обов'язковою умовою співпраці.

Ми одні з небагатьох, хто систематизував зворотний зв'язок, що дозволяє Вам отримати відповідь з будь-якого питання протягом 3-х хвилин. В наслідок чого Ваше звернення буде вирішуватися максимально швидко. Бот розподіляє Ваші звернення серед вільних операторів, завдяки чому Ви максимально швидко отримаєте зворотний зв'язок.

Важливо! Обов'язково потрібно відразу додати нас в один з месенджерів,  і написати будь-яке повідомлення для активації бота:

Написать в открытую линию. Написать в открытую линию. Написать в открытую линию.

Запит по товару Обов'язково вказуйте номер артикулу в текстовому вигляді і саме питання, що Вас цікавить

Запит на замовлення Обов'язково потрібно вказувати повний номер замовлення з питанням або проханням по замовленню.
Запит з рекламацій  Відразу запитуйте у клієнта фото товару і товарної упаковки,та детальне фото або відео, яке розкриває суть проблеми. Всі ці матеріали потрібно направити у відкриту лінію, обов'язково вказавши номер замовлення і суть проблеми. 


Так само для отримання додаткової інформації про надходження і нові сервіси компанії, Ви можете підписатися на наш Telegram паблік
Підписатися на Паблік в Телеграмі.


Щоп'ятниці відбувається Email розсилка з надходженнями і новинками за тиждень.