Робота з кошиком


  • Після наповнення кошика товаром, до кожного товару є поле "коментар до товару". У це поле можна вказати побажання до товару. Наприклад, якщо товар не розбитий на різновиди,  Ви можете вказати вид, який необхідний для відправки, якщо такий вид буде в наявності, коментар буде врахований. 
  • Перейти до кошику

  • У  кошику є зручне поле для пошуку товару за назвою або артикулом, для швидкого і зручного додавання товару в корзину.


Перейти до кошику
  • При виборі необхідної служби доставки відобразяться поля обов'язкові до заповнення і вся необхідна інформація служби доставки, і особливості які треба врахувати при оформленні замовлення.


  • Після заповнення всіх даних для відправки, при підтвердженні замовлення, Ви можете вибрати один з варіантів.


  1. Резерв: в даному випадку замовлення буде встановлено статус замовлення очікує оплати. і не буде відправлятися без Вашого запиту. Резерв триває 2 дні, після замовлення буде скасовано.
  2. З балансу: якщо замовлення оформлене за передоплатою, Ви можете вибрати даний варіант. В такому випадку, якщо при обробці буде достатньо коштів на балансі, замовлення буде установлене на відправку, або після поповнення балансу. коли коштів буде достатньо, замовлення буде встановлене на відправку автоматіично.

І залишиться тільки натиснути Оформити замовлення.


Якщо у Вас залишились питання,Ви можете звернутись в одну з наших відкритих ліній:Написать в открытую линию. Написать в открытую линию. Написать в открытую линию.